Uczenie się języka angielskiego nie należy do zadań prostych. Jest jednak zadaniem niezwykle potrzebnym, gdyż większość pracodawców wymaga dziś znajomości tego języka na dobrym poziomie. Dlatego zajęcia języka angielskiego cieszą się wciąż powodzeniem. Warto jednak wybrać ich właściwą formę i nie przepłacać za nieefektywne i stracone godziny.
Jak angielski to z osobą wykwalifikowaną?
Wiele osób sądzi, że zajęcia z osobami wykwalifikowanymi, po odpowiednich studiach, dadzą im sukces i nauczą ich jak lepiej posługiwać się językiem angielskim. Nic bardziej mylnego. Wiemy bowiem, że język angielski jest dość skomplikowany, zwłaszcza pod względem wymowy, a to oznacza, że właściwe nauczanie to tylko i wyłącznie naturalnie posługujący się językiem native speaker . Angielskiego z Warszawy ,w szkole języków obcych np. Lincoln uczą właśnie native speakerzy.
Przede wszystkim warto zdać sobie sprawę, że osoba native’a to doskonały, naturalny użytkownik języka. Dzięki temu można mieć pewność co do jego wymowy oraz sposobu intonacji. Nie da się ukryć, że native to osoba znająca się na rzeczy, ale musi być także wykształcona. Nie da się nauczyć języka w stopniu satysfakcjonującym od kogoś, kto zupełnie nie zna podstaw gramatycznych w sposób płynny.
Zalety, których niemało
Wielką zaletą zajęć z native speakerem jest płynność mowy oraz łatwość nawiązania kontaktu. Dzięki temu nie czujemy się dziwnie i sztucznie. Do tego chodzi także o łatwość w dopasowywaniu poziomu do rozmowy. Dzięki temu możemy czynić postępy i nie ma ryzyka, że zaczniemy przewyższać naszego nauczyciela umiejętnościami. Kolejna kwestia to podejście. Nie ma tu klasyfikowania błędów, piętnowania i wielu innych, gdyż każda umiejętność językowa jest na poziomie wrodzonym. Dzięki temu czujemy przede wszystkim swobodę i lepiej przyswajamy informacje.
Jak więc widać nauczanie z native speakerem będzie dużo skuteczniejsze i jeśli tylko możemy, warto wybierać tego rodzaju rozwiązania, by cały czas iść naprzód i podążać za swoimi marzeniami, których język jest zwykle jedną z części składowych.