Dzięki przeróżnym aplikacjom i mapom dostępnym na nasze smartfony, dziś dotarcie z punktu A do punktu B, nie stanowi już w zasadzie żadnego problemu. Zazwyczaj pozwala nam to dotrzeć wprost pod drzwi danej lokalizacji. Bywają jednak sytuacje, że w gąszczu adresów na ograniczonej przestrzeni, dotarcie do konkretnej placówki firmy bywa pewnym problemem. Są lokalizacje, gdzie np. w dużych miastach pod jednym adresem, znajduje się kilka firm. Jedne są bardziej widoczne, inne mniej.
Dla wszystkich „miejscowych” to nadal nie musi być problem, choć i oni zgubić mogą się za sprawą tępa zmian w dużych miastach. Jeszcze „wczoraj” był tu parking, dziś stoi kolejny budynek – a nawigacja komunikuje: „miejsce docelowe jest po lewej stronie”. Problem większy mają ci, którzy danego adresu szukają po raz pierwszy i krążą sfrustrowani wokół, zastanawiając się czy aby na pewno dobrze trafili. Tymczasem wystarczy się pokazać, wystarczy być widocznym, wystarczy „pomachać” i zaprosić w swoje progi.
Im więcej, tym trudniej
Zasada jest prosta i oczywista. Im więcej adresów znajduje się na tej samej lokalizacji, w tym samym lokalu, tym mniej pewności ma osoba szukająca konkretnego adresata, czy aby trafiła do celu. Dotyczy to wszystkich od listonoszy, kurierów, dostawców jedzenia, partnerów handlowych aż po klientów. Dotyczy to wreszcie wszystkich miast, zwłaszcza dużych i szybko rozwijających się.
Przykładem niech będzie Wrocław, gdzie tylko w 2018 roku powstało ponad 5000 nowych firm jednoosobowych i ponad 2500 spółek. Większość z nich ma swoje biura i siedziby, większość szuka klientów i chce być widoczna. Dla sporej części takich firm koniecznością będzie dzielenie lokalu z inną firmą, dlatego istotna jest informacja dla klienta – jesteśmy tutaj!
Szyldy Wrocław – Witamy w naszej firmie
Załóżmy, że do centrum Wrocławia trafia Pan Kowalski szukający firmy Pana Nowaka. Dotarł pod wskazany adres nie bez problemów (korki, objazdy), teraz rozgląda się i szuka biura Pana Nowaka. Niestety w gąszczu reklam i szyldów, zmuszony jest zatelefonować do Pana Nowaka i poprosić o pomoc. Jakże miło byłoby Panu Kowalskiemu, gdyby na miejscu o dotarciu pod właściwy adres, informował go np. duży napis na budynku: „firma Pana Nowaka”. Z pewnością byłaby to oszczędność czasu, forma reklamy i oczywiście forma jasnej informacji. Taki sam zresztą napis w formie 3d, mógłby widnieć w sekretariacie tudzież recepcji, dodatkowo podnosząc rangę firmy wspomnianego Pana Nowaka, która w tak subtelny sposób pozwala się znaleźć i wita swoich klientów.
Estetyczne logo
Funkcję informacyjno-reklamową ma większość napisów i logotypów, niezależnie czy montowane są na zewnątrz czy w środku. Dobrze widoczne logo firmy pozwala bezbłędnie skomunikować firmę z klientem, co w mieście takim jak Wrocław nie zawsze jest łatwe. Na szczęście na tym polu działa wiele firm w branży reklamowej, wykonujących litery przestrzenne Wrocław. Wystarczy umówić się na spotkanie, skorzystać z porady w zakresie sposobu i techniki wykonania, a następnie zlecić wykonanie np. estetycznego logotypu w formie trójwymiarowego napisu 3d. Mało tego, litery można zamówić z podświetleniem, z forami grafiki i z usługą montażu.
Nic trudnego
Jeśli Twoja firma jest z Wrocławia lub okolic, rozważ wykonanie ciekawej reklamy dla swoich klientów. Pomóż im do siebie trafić, zareklamuj się i wskaż drogę do siebie. Żeby zrobić to w sposób profesjonalny, skorzystaj z tego linku – litery przestrzenne Wrocław.