Czy techniczne SEO

Wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy, że słowa kluczowe to tylko jeden z elementów SEO, wpływających na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Równie istotna jest architektura samej witryny. Warto wiedzieć, jakie korzyści może przynieść odpowiednio zaplanowane technical SEO.

Definicja

Techniczne SEO jest audytem, w ramach którego ocenia się indeksację, duplical content, jakość treści oraz crawl budget. Wdrożone zmiany powodują wyższą pozycję witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Technical SEO w znacznym stopniu oddziałuje na user experience oraz zasoby IT osób tworzących daną witrynę. W ramach audytu ocenie podlega indeksacja, czyli zbiór wszelkich informacji o witrynie, które zapisywane są w bazie danych Google. Analiza uwzględnia również duplikację treści. Dzięki dokładnej ocenie można m.in. usunąć podstrony, które nie są potrzebne. Audyt SEO obejmuje także analizę treści pod kątem jakości. Content quality jest bowiem uwzględniany przez algorytmy Google. Artykuły o wysokiej jakości pozwalają także zbudować trwałe relacje z klientem. Techniczne SEO obejmuje także budżet indeksowania, czyli czas, jaki potrzebny jest wyszukiwarce na załadowanie (interpretację) danej witryny. Szczegółowe informacje na temat crawl budget znaleźć można na stronie  fabrykamarketingu.pl.

Korzyści

Techniczne SEO umożliwia bieżące dostosowywanie działań do algorytmów Google. Dzięki temu strona będzie widoczna dla użytkowników, a wyniki sprzedażowe firmy będą zadowalające. Odpowiednie dopracowanie technicznych aspektów gwarantuje łatwość obsługi witryny, jej responsywność oraz czas ładowania. Jednym z elementów technical SEO jest także certyfikat SSL. Strona bez zabezpieczeń może odstraszyć użytkowników. Odpowiednio działająca witryna jest także efektywnym sposobem budowania trwałych relacji z klientami. Sprawne działania w obrębie technicznego SEO nie stanowią jedynie formy ułatwienia dla algorytmów Google.

W działaniach marketingowych warto zwracać uwagę na wiele istotnych elementów. Opracowana strategia nie jest również czymś jednostajnym, monotonnym. Działania trzeba bowiem wciąż udoskonalać nawet w sektorze IT, do jakiego zalicza się techniczne SEO

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here